Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Η Τίνα Μελά στο Music Scene on air

Posted at   10:49:00 μ.μ.  |  in   Τίνα Μελά


Τίνα Μελά ένα νέο αστέρι γεννιέται. Ασχολείται με την μουσική, από την παιδική της ηλικία. Παρακολουθεί μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας. Ασχολείται με το modeling. Πρωτοεμφανίστηκε σαν μοντέλο στον Πανελλήνιο διαγωνισμό ομορφιάς STAR GS HELLAS 2012 κατακτώντας μάλιστα μία από τις νικητήριες θέσεις. Μας παρουσιάζει την πρώτη δισκογραφική της δουλειά ένα single με τον τίτλο ΄ ΄  Παραπάνω ΄ ΄.


Τίνα ένα νέο πανέμορφο κορίτσι με πολλά όνειρα και ταλέντα έγινες γνωστή  αρχικά σαν μοντέλο μίλησέ μας για σένα.

Στα 16 μου ξεκίνησα σαν μοντέλο αλλά παράλληλα σπούδαζα στα ΤΕΙ και φυσικά έκανα μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας καθώς και χορού, έτσι όταν το τραγούδι μου χτύπησε την πόρτα ήμουν έτοιμη και καλά διαβασμένη .

Το πρώτο σου single με τίτλο ''Παραπάνω '' είναι γεγονός πως έγινε τόσο γρήγορα;

Το ήθελα πολύ έκανα μαθήματα πήρα μέρος σαν μοντέλο σε πολλά video clips διάσημων τραγουδιστών τελικά ήρθε. Δεν αφήνω τίποτα στην τύχη ..ναι πρέπει να 'χεις την τύχη με το μέρος σου αλλά και η σκληρά δουλειά σε πάει μπροστά.

''Παραπάνω'' λοιπόν από την Τίνα Μελά. Μίλησέ μας για την πρώτη σου δουλειά..

Ένα ζωντανό κεφάτο τραγούδι ένα τσιφτετέλι που όλοι θα αγαπήσουν  . Σε μουσική Μάριου Ψιμόπουλου στίχους Βίκης Γεροθόδωρου δύο ονόματα δημιουργών που μιλάνε από μόνα τους και υπογράφουν πάντα επιτυχίες . Ενα μεγάλο ευχαριστώ και στους δύο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ..

Πόσο δύσκολο είναι να αναγνωριστείς σαν νέος καλλιτέχνης στην Ελλάδα;

Είναι πολύ δύσκολο, μπορεί να έχει δυνατά φώτα αλλά  είναι χώρος για γερά νεύρα και ατσάλινη θέληση αν θες να πας μπροστά και να καταξιωθείς!

Showbiz χώρος σκληρός με δικούς του νόμους και κανόνες , τους ακολουθείς ;

Η δημοσιότητα είναι αυτό που μας κρατά ζωντανούς στο χώρο μας . Εγώ από την μεριά μου θέλω να είμαι επαγγελματίας και καλή στη δουλειά μου . Από 'κει και πέρα προσέχω τα νώτα μου και δεν μπλέκω σε ίντριγκες..

Είναι κατάρα η ομορφιά για μία κοπέλα με στόχους σαν τους δικούς σου; Μπορεί να εστιάσουν στην ομορφιά και όχι στην φωνή;

Δεν το πιστεύω είναι καλό να έχεις και ταλέντο και φωνή και ομορφιά . Όλο το πακέτο όπως λένε .. Αν είσαι βέβαια μόνο όμορφη δεν αρκεί . η λάμψη σβήνει εύκολα ενώ το ταλέντο μένει...

Η άποψή σου για την ελληνική μουσική σκηνή;

Είμαι νέα στον χώρο ξέρω βέβαια πως τα πράγματα είναι δύσκολα και πως υπάρχουν πολλά κενά .. Ελπίζουμε όλοι πως αφενός η κρίση θα περάσει και αφετέρου η μουσική θα πάρει την θέση που της αξίζει στην ζωή μας ..

Ποια είναι η γνώμη σου για το internet; Βοηθάει τους νέους μουσικούς;

Η αλήθεια είναι πως έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας ενημερωνόμαστε ,ακούμε μουσική γνωρίζουμε ανθρώπους. Ναι φυσικά βοηθάει την μουσική γιατί τώρα η πρόσβαση στη μουσική είναι πολύ πιο εύκολη . Αλλάζουν οι καιροί αλλάζουν και οι συνήθειες εξέλιξη λοιπόν..

Τα σχέδιά σου για το μέλλον;

Προτεραιότητά μου είναι να προωθήσω το τραγούδι μου και να κάνω πολλές ζωντανές εμφανίσεις. Μ'αρέσει να κάνω τον κόσμο να περνάει καλά . Είμαι αυθόρμητη και η επαφή με το κοινό άμεση το λατρεύω. Έτσι θα κάνω πολλές ζωντανές εμφανίσεις και θα προχωρήσω βήμα βήμα .

Να σου ευχηθώ να κάνεις όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα και να έχεις στο μέλλον πολλές ακόμα επιτυχίες.

Να σας ευχαριστήσω πολύ και να ευχηθώ με την σειρά μου υγεία σε όλων τον κόσμο και να είστε σίγουροι πως δεν υπάρχει δεν μπορώ υπάρχει δεν θέλω και γω θέλω με το ''Παραπάνω''....

Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top