Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

Xenia Tunes - ΝΑ Μ΄ΑΓΑΠΑΣ

Posted at   6:50:00 μ.μ.  |  in   Xenia Tunes

Ευαίσθητο και ερωτικό, με δυναμικά dubstep στοιχεία, το "Να μ΄αγαπάς", είναι η νέα πρόταση της τραγουδίστριας, συνθέτριας και παραγωγούXenia Tunes.

Τα εκπληκτικά φωνητικά, η πανδαισία των ήχων και η δυναμική ενορχήστρωση , δημιουργούν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, ταξιδεύοντας τον ακροατή εκεί που δεν τον έχει πάει κανείς μέχρι τώρα!!!!


Στίχοι, Μουσική: Γρηγόρης Μουνδρέας, Xenia Tunes
Μίξη: Δανιήλ Φωκάς (Fokastudio)
Κιθάρες: Γρηγόρης Μουνδρέας
Mastering: Throttler
Παραγωγή: Xenia Tunes, Fokastudio

Μια παραγωγή πρωτόγνωρη για τα Ελληνικά δεδομένα.


XeniaTunes -Πληροφορίες

Επαγγελματική Δραστηριότητα: μουσικός, τραγουδίστρια, συνθέτης, παραγωγός.

Μουσικά Όργανα: φωνητικά, keyboards,πιάνο.

Άρχισα να τραγουδάω, σύμφωνα με τους γονείς μου, από την ηλικία των 4 ετών. Άρχισα να γράφω τραγούδια όταν ήμουν 13, και μουσικές παραγωγές από τα 18.

Ξεκίνησα πολύ νωρίς με δικό μου ροκ γκρουπ και δικά μου τραγούδια. Έχω γράψει μουσική για βίντεο παιχνίδια και έχω δημιουργήσει ηχητικά σήματα για χαρακτήρες σε εφαρμογή του iPod. Έχω πολλές συμμετοχές στην ελληνική δισκογραφία, ως μουσικός και τραγουδίστρια, και συνεργασίες με νέους αλλά και πολλούς καταξιωμένους συναδέλφους.

Γράφω και παράγω μουσική για καλλιτέχνες που προέρχονται από πολύ διαφορετικές μουσικές σχολές. Η σύνθεση και η παραγωγή μουσικής είναι η δουλειά μου αν και πρόσφατα η ενασχόληση μου με το βίντεο, και την εικόνα μου δίνει την δυνατότητα να εμβαθύνω την καλλιτεχνική μου έκφραση.

Αγαπώ την μουσική και ακούω όλα τα μουσικά είδη. Επιζητώ τις συνεργασίες και την εμπειρία αλλά και την γνώση που προσφέρουν.

Ένας από τους λόγους που κάνω dubstep είναι διότι μπορεί να περιέχει στοιχεία από διαφορετικά μουσικά είδη χωρίς περιορισμούς και αυτό για μένα ,ως λάτρης της μουσικής γενικότερα, δίνει μεγάλα περιθώρια αλλά και εργαλεία έκφρασης.

Περισσότερες πληροφορίες για την Xenia Tunes μπορείτε να βρείτε στα παρακάτω επίσημα links της.

                                                    


Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top