Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

O Νεκτάριος Θεοδώρου από τους Μόνο Γυμνό μιλάει στo Music Scene on Air

Posted at   1:22:00 μ.μ.  |  in   MONO ΓΥΜΝΟ

Σήμερα έχουμε κοντά μας το Νεκτάριο Θεοδώρου από τους Μόνο Γυμνό για μια μίνι συνέντευξη.

Νεκτάριε σε καλωσορίζουμε στο Music Scene On Air και ξεκινώντας θέλω να μας πεις λίγα λόγια γα σένα και ποιοί είναι οι «Μόνο Γυμνό».

- Δε χρειάζεται να πω τίποτε για εμένα. Όσο για το Μόνο Γυμνό το λέει το ίδιο το όνομα. Είναι τόσο απλό και όμορφο!


Πότε δημιουργήθηκαν οι «Μόνο Γυμνό»;

- Το 1998

Πρόσφατα κυκλοφορήσατε τη νέα δισκογραφική δουλειά «Δική μου η αγάπη, δική μου και η φωτιά» με 14 τραγούδια. Πες μας λίγο λόγια για το πως ξεκίνησε η δημιουργία αυτής της υπέροχης δουλειάς.
- Δεν υπάρχει αρχή, μέση και τέλος σε αυτό. Υπάρχει μόνο αγάπη σε αυτό που λέγετε «διαθήκη». Είναι ένα «χαρτί» παραπάνω για τους επόμενους. Κι εγώ δεν κάνω τίποτε παραπάνω παρά να παρατηρώ, να ζω και να μεταφέρω! Ας μη ξεχνάμε ότι το αύριο του χθες ήταν το προχθές!

Διαβάζοντας τους τίτλους των τραγουδιών διακρίνω ότι κάθε τραγούδι έχει κάτι διαφορετικό να δώσει. Είναι έτσι;

- Έτσι είναι. Η διαφορετικότητα είναι αυτό που δίνει την ομορφιά στην ζωή μας. Η ίδια η φύση μας διδάσκει! Φαντάσου απλά να ήταν όλα γύρω μας ίδια…, όμοια!

Πραγματικά με έχει εντυπωσιάσει και το booklet του CD γιατί βλέπω πόσο σοβαρή και εκπληκτική δουλειά έγινε. Ποιός επιμελήθηκε για αυτό;
- Εγώ.

Νεκτάριε, είσαι χρόνια στο χώρο. Ποιά είναι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό για την πορεία σου μέχρι σήμερα;

- Πολλές όχι μόνο μία…, Αγώνας…, Κουπί…, Αγάπη…, Ομορφιά…, Αξιοπρέπεια… και δεκάδες άλλες!

Είσαι τελειομανής στη δουλειά σου;

- Σε σημείο τραγικό αλλά πάντα όσο μου επιτρέπουν οι γνώσεις μου. Και είναι πολύ λίγες σε σχέση με άλλους καλλιτέχνες. Απλά είμαι ερωτευμένος με τη λέξη Δημιουργία…, ότι κι αν σημαίνει αυτό στο χώρο της τέχνης!

“...Δώς μου ένα δάκρυ να στολίσω ένα Θεό για να το πιεί, για να ποτίσει την πληγή μου...” , στίχοι και μουσική δικοί σου. Όταν γράφεις είσαι επηρρεασμένος από γεγονότα ή έχεις έμπνευση;
- Τα ίδια τα γεγονότα δίνουν την έμπνευση. Άλλωστε το λένε και οι στίχοι που προαναφέρεις, καθώς επίσης και τα συναισθήματα που με περιτριγυρίζουν ζώντας δικές μου καταστάσεις σε πρωταγωνιστικό ρόλο ή άλλων ως «απλός συμπάσχον παρατηρητής»!

Πιστεύεις ότι αυτή είναι η καλύτερη δουλειά που έχεις κάνει μέχρι σήμερα;

- Είναι ας πούμε η γέφυρα των προηγούμενων με αυτά που ετοιμάζω τώρα παρέα με τους ανθρώπους που συμμετέχουν στο Μόνο Γυμνό!

Τι να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον;

- Ελπίζω πολλά όμορφα πράγματα. Αληθινά! Εάν πάνε καλά τα πράγματα προς το τέλος του 2012 θα έχετε άλλη μια δουλειά μας στα χέρια σας!

Νεκτάριε, ειλικρινά έχουμε πολλά να πούμε και εύχομαι να ξανασυναντηθούμε σύντομα.Μέχρι τότε εύχομαι κάθε επιτυχία σε ότι και να κάνεις.

Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top