Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Γιάννης Ζουγανέλης - "Με γεια το κούρεμα"

Posted at   12:59:00 μ.μ.  |  in   Γιάννης Ζουγανέλης

''Με γεια το Κούρεμα''

Σαν καλλιτέχνης και σαν πολίτης είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στην μιζέρια που συνεχώς επικοινωνείται, με τις πολιτικές και τις αισθητικές μου θέσεις που εκφράζονται στο νέο μου διπλό CD ''Με γεια το κούρεμα'' που κυκλοφόρησε αρχικά στις 26 Φεβρουαρίου από την Real News και κατόπιν από την EMI.



Ενεργώ με πίστη στους ανθρώπους, την Πατρίδα και την Αγάπη.

Είμαι απέναντι στο ανύπαρκτο κράτος. Πολεμώ ό,τι μας πάει πίσω, ό,τι
θολώνει το τοπίο, ό,τι αναιρεί την ποίηση από την καθημερινότητα και
τραγουδώ τους πόθους, τις ελπίδες και τα όνειρα που δεν μπορεί να μας
κλέψει κανείς.

Αγαπώ την Ελλάδα και το ΦΩΝΑΖΩ!

Πότε γελάω για να αφορίσω το κακό, πότε συγκινούμαι, πότε σκέφτομαι και έχω
αγωνία να μεταδώσω τις σκέψεις μου...

Στο ''κούρεμα'' συνεργάστηκα δημιουργικά με τους στιχουργούς:
Αντώνη Ανδρικάκη, Γιώργο Κλεφτογιώργο, Γιώργο Θ. Παυριανό, Χρήστο Προμοίρα,
Γιώργο Δουλτσίνο και Γιούλη Γεωργίου.

Μελοποίησα το ποίημα του Γιώργου Σουρή ''Δυστυχία σου Ελλάς'' γραμμένο πριν
110 χρόνια αλλά πιο επίκαιρο σήμερα:
'' Δυστυχία σου, Ελλάς με τα τέκνα που γεννάς!
Ω Ελλάς ηρώων χώρα, τι γαϊδάρους βγάζεις τώρα;''

Τραγουδούν εκτός από την αφεντομουτσουνάρα μου:
Χρήστος Δάντης, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Στέλιος Διονυσίου. Ελεωνόρα
Ζουγανέλη, Ελπίδα, Αλέξανδρος Ζουγανέλης, Βασίλης Καζούλλης, Αφοί Κατσάμπα,
Γιάννης Κούτρας, Χρήστος Κωνσταντίνου, Ανδρέας Μαζαράκης, Λαέρτης
Μαλκότσης, Αφροδίτη Μάνου, Γιώργος Μαργαρίτης, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Σάκης
Μπουλάς, Λάκης Παπαδόπουλος, Μίλτος Πασχαλίδης, Τάσος Σκούρας, Δημήτρης
Σταρόβας, Μπάμπης Τσέρτος και ο βουλευτής Γρηγόρης Ψαριανός.

Σας ευχαριστώ!
Γιάννης Ζουγανέλης








Το τραγούδι διατίθεται και στα iTunes, εδώ: http://itunes.apple.com/gr/album/me-gia-to-kourema/id519271731

EΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ SITE TOY ΓΙΑΝΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ :
http://www.gianniszouganelis.gr






Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top