Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΑΡΓΥΡΩ ΖΕΝΙΑ - Αχ! Με την μάνα μου μάλωσα - Νέο τραγούδι

Posted at   7:39:00 μ.μ.  |  in   ΑΡΓΥΡΩ ΖΕΝΙΑ

    ΑΡΓΥΡΩ ΖΕΝΙΑ 2ο ολοκαίνουριο
               τραγούδι της με τίτλο
      " Αχ ! Με την μάνα μου μάλωσα"

Ενα τραγούδι γεμάτο ρυθμό που σίγουρα θα ξεχωρίσετε και είναι στη διάθεσή σας για μετάδοση...


*Μουσική ΑΚΗΣ ΔΕΙΞΙΜΟΣ*
*Στίχοι ΕΛΕΝΗ ΓΙΑΝΝΑΤΣΟΥΛΙΑ*
*Ενορχήστρωση ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΖΙΤΖΟΣ*
*Φωνητικά ΑΚΗΣ ΔΕΙΞΙΜΟΣ* 











                                                              ΑΡΓΥΡΩ ΖΕΝΙΑ

Άνθρωπος χωρίς παρελθόν ,δίχως μέλλον και παρόν!!!

Γι’ αυτό θα σας πω λίγα λόγια για το παρελθόν μου…

Ξεκίνησα το 1995 σε μια μικρή μπουάτ της Λεωφόρου Αλεξάνδρας αφού είχα ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια μου σε μικρή ηλικία.

Η πρώτη μου συνεργασία ήταν με το Χρήστο Δάντη στο club Αυτόφωρο.

Η δεύτερη ήρθε στο club ‘’ΣΤΟΑ’’ με Δημήτρη Κοντολάζο-Άντζυ Σαμίου-Χριστίνα
Φαρμάκη-Στέλλα Γεωργιάδου, και ακολούθησαν το ‘’BIO-BIO’’ με Δημήτρη Κόκοτα-Άντζυ Σαμίου-Λένα Παπαδοπούλου-Τριαντάφυλλο-Νεκτάριο Σφυράκη, το ‘’ΧΑΟΣ’’ με Γιώργο Μαζωνάκη-Άντζυ Σαμίου …η παρουσία της Άντζυ Σαμίου έπαιξε σημαντικό ρόλο στην καλλιτεχνική μου πορεία και η πρώτη μου συμμετοχή σε φωνητικά ήταν στο δίσκο της ‘’ΧΑΟΣ’’ , στο ομώνυμο κομμάτι ‘’Χάος’’.

Σταθμός στην καριέρα μου η συνεύρεση μου με τον Γιάννη Πλούταρχο στο ‘’POSIDONIO’’ για 4 χρόνια. Η καλή μας φιλία και συνεργασία οδήγησε και στη συμμετοχή μου στα φωνητικά στο δίσκο ‘’ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ’’ σε όλα τα τραγούδια.

Η μουσική μου ζωή με ταξίδεψε με ‘’μια βαλίτσα στο χέρι καιρό’’ σε μαγαζιά εκτός Αθηνών καθώς και σε συναυλίες με τους εξής καλλιτέχνες :Νότη Σφακιανάκη-Θάνο Καλλίρη-Θέμη Αδαμαντίδη-Κώστα Καραφώτη-Άγγελο Διονυσίου-Πάνο Κιάμο-Στέλιο Ρόκκο-Χρήστο Αντωνιάδη-Άντζυ Σαμίου κ.α

Αυτή η βαλιτσούλα όμως με έφτασε τελικά εδώ που είμαι τώρα …στο «ΓΙ ΑΥΤΟ Σ΄ΑΓΑΠΩ»’ σε μουσική-στίχους Αλέξη Σέρκου και στο «Αχ ! Με την μάνα μου μάλωσα» σε στίχους Ελένη Γιαννατσούλια , Μουσική Ακη Δείξιμου και Ενορχήστρωση Λεωνίδα Τζίτζου.

Όλοι και όλα στη ζωή με έχουν βοηθήσει …αλλά η αγάπη σας στο πρώτο μου τραγούδι έχει κάνει τη διαφορά!!!

ΑΡΓΥΡΩ ΖΕΝΙΑ

Καλλιτέχνες που επίσης μας αρέσουν

ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ,ΤΖΕΝΗ ΒΑΝΟΥ,ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ,ΖΑΜΠΕΤΑΣ

http://www.facebook.com/pages/Αργυρώ-Ζένια

Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top