Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Με την Παυλίνα Κωνσταντίνου στο Music Scene on Air

Posted at   11:44:00 μ.μ.  |  in   Συνέντευξη

Με την Παυλίνα Κωνσταντίνου στο Music Scene on Air

·  Παυλίνα Κωνσταντίνου στιχουργός ερμηνεύτρια θα ήθελα να μου πεις πώς ξεκίνησε η περιπέτειά σου στην μουσική.
      Ήταν κάτι που απλά κυλούσε στο αίμα μου.... δεν μπορώ να σου πω πότε ξεκίνησε επειδή ήταν πάντα εκεί. Κι απλά περίμενε υπομονετικά.
Οι άνθρωποι συχνά αρέσκονται να ξεγελούν τον εαυτό τους ότι έχουν ελευθερία επιλογής στην ζωή τους. Όμως κανείς δεν επιλέγει που γεννιέται, σε ποια εποχή, σε ποια χώρα ,σε ποια οικογένεια, με ποια εμφάνιση, με ποια χαρίσματα και - ίσως το σημαντικότερο-με τι τύχη. Κι εγώ την μουσική δεν την επέλεξα, ήταν κάτι που μου έδωσε ο Θεός. Απλά εγώ είμαι ευχαριστημένη και ευγνώμων για αυτά που μου έδωσε ο Θεός.... για όλα όσα μου έδωσε και λίγο παραπάνω για την μουσική.
·  Ετοιμάζεις νέα δισκογραφική δουλειά. Πες μας λίγα λόγια για το περιμένουμε.
       Το μόνο που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι σίγουρα θα είναι σαν εμένα..... πολύπλευρη, καθόλου βαρετή, μια δουλειά που έχει γίνει χωρίς παρωπίδες στην δημιουργία, αλλά με βάσεις και ταυτότητα, μια δουλειά στην οποία αφέθηκα ελεύθερη χωρίς να αφήσω τίποτα στην τύχη.

·  Πως νιώθεις για τα νέα τραγούδια? σε εκφράζουν?
        Δεν θα υπήρχε κανένας λόγος να κάνω αυτή τη δουλειά-ή και οποιαδήποτε δουλειά-χωρίς να με εκφράζει. Είναι αστείο-ίσως και ειρωνικό θα έλεγα-το γεγονός ότι ο τίτλος της δισκογραφικής μου δουλειάς θα είναι ‘’Δεν είμαι εγώ’’ όπως το ομώνυμο τραγούδι… κι όμως αυτός ο δίσκος είναι ολόκληρος ακριβώς ότι είμαι εγώ!!! Σε όλα επαγγέλματα είναι πολύ δύσκολο να κάνεις κάτι που δεν σε εκφράζει,μα όταν ασχολείσαι με την τεχνη δεν είναι μόνον δύσκολο , έχει και τεράστιο τίμημα. Η τέχνη υπάρχει μέσα  σου. Ασχολείσαι με την τέχνη για να  τρέφεις την ψυχή σου, όχι για να σου ''τρώει'' την ψυχή.
·  Μουσικά σε ποιον χώρο εντάσσεις τον εαυτό σου;
        Δύσκολη ερώτηση.... ή μάλλον δύσκολη απάντηση!!! Εν γένει δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος της ταμπέλας. Δεν φοβάμαι  να παραδεχτώ ευθέως ότι ακούω σχεδόν τα πάντα από μουσική κι έχω ασχοληθεί και με πολλά διαφορετικά είδη... και ακόμη το κάνω. Μουσικά λοιπόν εντάσσω τον εαυτό μου στον χώρο της μουσικής. Και επιλέγω να κάνω ή να μην κάνω κάτι με δυο κριτήρια: πρώτον, να με εκφράζει και δεύτερον, να το κάνω καλά.
·  Πόσο δύσκολο είναι για έναν νέο τραγουδοποιό σήμερα να μπει στη δισκογραφία;
          Όσο δύσκολο ήταν και παλιά, με τη διαφορά ότι σήμερα το διαδίκτυο μας έχει κάνει όλους ικανούς να ‘’απλώσουμε’’ την δουλειά μας παντού και με ελευθερία. Κι αυτό είναι από μόνο  του κέρδος γιατί ότι κι αν φτιάχνεις είναι μηδέν αν σκονίζεται στο συρτάρι σου.
·  Κάνεις live εμφανίσεις; πόσο σημαντική είναι η επαφή σου με τον κόσμο;
        Κάνω ζωντανές εμφανίσεις αλλά με μέτρο. Δεν θέλω να ‘’καώ’’. Η επαφή με τον κόσμο είναι καταρχήν αυτή που μου δίνει δύναμη να συνεχίζω. Έχει τεράστια σημασία να βλέπεις ότι αυτό που κανείς έχει … όχι μόνο απήχηση αλλά και ανταπόκριση , υπό την έννοια ότι αυτό που κάνεις δεν είναι μόνο κάτι που διασκεδάζει άλλα και κάτι που αγγίζει τις ψυχές των ανθρώπων.
·  Δημιουργείς για να φύγει η μοναξιά, η κάποια άλλη ανάγκη σε σπρώχνει να γράφεις στίχους?
       Καταρχήν δεν έχω νιώσει μοναξιά ποτέ. Δεν ξέρω τι είναι η μοναξιά.
Έχω την μουσική μου και τους φίλους μου κι αυτό με γεμίζει. Μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν μου αρέσει να είμαι μόνη μου. Ότι κάνω μόνη μου-χωρίς παρέα-χάνει αυτόματα τη μισή του αξία. Όταν είμαι μόνη μου, δημιουργώ γιατί είναι το μόνο πράγμα που δίνει αξία σε εκείνη την ώρα που δεν την μοιράζομαι με κανέναν. Κι όταν γράφω , δημιουργώ κάτι που αργότερα θα το μοιραστώ με πολλούς.
·  Πώς επηρεάζεται ένας μουσικός από τα γεγονότα που συμβαίνουν στην χώρα μας; 
Όπως και οποιοσδήποτε άλλος επαγγελματίας. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα όμως όποιος βγει αλώβητος από την παρούσα κατάσταση πιστεύω ότι θα μπορέσει να αντέξει σε βάθος χρόνου σε αυτήν την δουλειά.
·  Ποιες είναι οι προτεραιότητες που βάζεις στη ζωή σου;
       Θα μπορούσα να σου πω με σειρά προτεραιότητας πέντε λέξεις,μα –πίστεψέ με- θα είναι λίαν παρεξηγήσιμο αν το πω έτσι ‘’στεγνά’’! Οπωσδήποτε υγεία-με προτεραιότητα στην ψυχική υγεία πάντοτε. Καριέρα…, το 1/3 της ευτυχίας μας είναι η δουλειά μας, γιατί σε αυτό αφιερώνουμε το ένα τρίτο της ζωής μας. Θέλω να αφήσω κάτι πίσω μου. Θα ήμουν ματαιόδοξη αν ήθελα να γίνω γνωστή χωρίς να με ενδιαφέρει ο τρόπος ή το κόστος. Με ενδιαφέρει να γίνω γνωστή για κάτι αξιόλογο που κάνω, όχι για κάτι που γυαλίζει μα δεν είναι χρυσός. Και ναι,για να φτάσω εκεί είμαι διατεθειμένη να δουλέψω, να στερηθώ, να πονέσω και να θυσιάσω πράγματα. Και θα το κάνω με μεγάλη ευχαρίστηση. Οικογένεια. Λατρεύω την οικογένεια μου και με όλα τα ελαττώματα που μπορεί να έχουν οι άνθρωποι μου, μου έχουν προσφέρει πράγματα που έχουν χτίσει τον χαρακτήρα μου και εφόδια που με έχουν βοηθήσει να κερδίσω πολύ δύσκολες μάχες. Αν σε όλα αυτά προσθέσεις και την απέραντη αγάπη που εισπράττωθαρρώ πως είναι περιττό να πω οτιδήποτε άλλο. Έρωτας….. δύσκολο κεφάλαιο.Σίγουρα το άλλο 1/3 της ευτυχίας μας. Δεν έχω βρει ανταπόκριση ποτέ. Έχω αγαπήσει κι έχω αγαπηθεί πάρα πολύ στη ζωή μου μα, ο έρωτας είναι η ευτυχία με έναν άνθρωπο. Δεν το έχω ζήσει ως τώρα, μα αν αυτό έχει επιλέξει ο Θεός να μου στερήσει, μπορώ να ζήσω ευχάριστα και χωρίς αυτό. Είμαι πραγματικά ερωτευμένη με την ζωή. Δεν έχω ρουτινιάσει ποτέ γιατί μπορώ και βλέπω την ομορφιά σε μικρά ασήμαντα πράγματα που για τους περισσοτερους  περνούν απαρατήρητα. Και φυσικά ερωτευμένη με την μουσική…. αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου. Κι όποιος επιλέξει να σταθεί πλάι μου θα πρέπει να ξέρει εξ΄αρχής ότι πρώτα θα είναι Εκείνη και μετά εκείνος.
·  Ποια είναι η άποψη σας για το χώρο της μουσικής βιομηχανίας στην Ελλάδα ;  Έχεις αισθανθεί ποτέ ότι χωλαίνει;
         Πολλές φορές. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την νοοτροπία του marketing σχετικά με την αποκομιδή του κέρδους και του ‘’τι πουλάει’’ μα οι άνθρωποι της δισκογραφίας στην Ελλάδα αρνούνται επιδεκτικότητα να ακολουθήσουν και άλλους δύο κανόνες της ίδιας επιστήμης. Πρώτον,πουλάει ότι προωθείται σωστά , συστηματικά και αποχετευμένα και δεύτερον, με μεγαλύτερη ποικιλία έχεις αυτόματα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Η μεγαλύτερη μουσική βιομηχανία στον κόσμο, η αμερικάνικη, δεν έχει τον όρο ‘’ταμπέλα’’ στο λεξικό της. Εμείς την έχουμε με κεφαλαία γράμματα και μάλλον γι αυτό είναι το μόνο που βλέπουμε με τις τεράστιες παρωπίδες που φοράμε…ή μας φοράνε.

Περισσότερα για την Παυλίνα Κωνσταντίνου εδώ..


Share this post

About Music Scene on Air

Music Scene on Air by Mousikos Dromeas digital press Google+.

http://go.linkwi.se/z/11376-1/CD13821/?
About - Privacy Policy - Contact us
Copyright © 2013 Music Scene οn Air . by Mousikos Dromeas
Proudly Powered by Mousikos Dromeas .
back to top